Här sitter jag...

men borde sova.
På kvällen är det alltid massor med saker man vill göra men när man vaknar så skulle man göra vad som helst för att få sova längre och när man till slut kommer sig upp ur sängen tänker man att ikväll skall jag gå å lägga mig tidigt, det är ju så skönt att sova! Men nu sitter jag här ändå.

Idag har det varit en regnig och snöig dag. Ena stunden har det regnat, andra har det snöat och ibland har t.o.m. solen tittat fram. Skolan gick, vi fick ut matteproven och jag är nöjd! Ikväll har jag ridit på Odin på ridplan. Han är så duktig fast det är mörkt. Även fast det kör förbi stora bussar 50 meter ifrån med mycket strålkastare så bryr han sig inte *peppar peppar*.

Dessutom har jag tittat på Bonde söker fru och ätit godis och en nybakad bulle. Men nu känner jag mig nog trött..dags att sova...gäsp..gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0